La utlima şedinţa legislativul Universitate Oradea a aprobat un număr de două regulament şi două proceduri care vor trebui respectate începând de acum.
„Pentru ca o activitate să se deruleze optim trebuie să existe regulamente şi proceduri, iar în ultimul an au fost elaborate o serie de regulamente, inclusiv o nouă cartă universitară. În şedinţa de luni am aprobat regulamentele pentru arhivarea documentelor şi cel de utilizare a accesului la Internet şi procedurile pentru achiziţii publice şi recepţia lucrărilor. Ultimele erau foarte necesare şi explică fiecare pas de urmat pentru ca activităţile să se deruleze optim”, a explicat rectorul Universitate Oradea, Cornel Antal.
Conform conducerii cele două proceduri au apărut ca urmare a dorinţei de a responsabiliza personalul implicat în aceste activităţi. Pe deasupra în cazul recepţionării lucrărilor vor fi incluşi în comisia de recepţie şi specialişti ai FAcultăţii de Arhitectură şi Construcţii din cadrul Universitate Oradeacare vor avea drept de veto în cazul în care constată unele deficienţe.
Vali Teuca
Citiți principiile noastre de moderare aici!