Guvernele Dragnea s-au remarcat prin performanța slabă în ceea ce privește proiecte de infrastructură mare. Iar județul Bihor cu atât mai mult a resimțit incompetența guvernelor PSD. Da, Selina – Trameco a reușit să asfalteze în timp record ciotul de autostradă, de 5,35 km, dintre Biharia și graniță, însă aceleași guverne PSD nu au reușit să semneze, măcar, contractele pentru celelalte două tronsoane de autostradă, din Bihor. Cât despre tronsoanele din Sălaj, mai e enorm de mult până departe.
În schimb, fosta guvernare a reușit să țină, cu succes, la sertar, proiectele variantelor ocolitoare Beiuș – Ștei (DN 76) și Aleșd (DN1), imperios necesare într-o țară în care circulația pe drumurile naționale a devenit o adevărată aventură. Ce să mai vorbim despre electrificarea căii ferate Cluj – Episcopia Bihor? Anul 2020 ne bate la ușă, dar Europa civilizată începe, cu adevărat, doar dincolo de Vama Borș, chit că au trecut deja 13 ani de la Aderare.
Anul 2019 a fost anul ascensiunii cuplului Iohannis – PNL, dar timpul nu are răbdare nici cu țara, nici cu guvernarea liberală. A circula pe autostradă, între Oradea și Cluj-Napoca, nu e un moft, ci o necesitate, dovadă cronica neagră de pe DN 1. La fel de necesare sunt variantele ce scot DN-urile din localități, așa cum au făcut-o vecinii maghiari, de ani buni. Nu întâmplător, în ultimele două zile, în România s-au produs 44 de accidente, soldate cu 19 morți. De Crăciun!
Cât despre electrificarea căii ferate, e îndeajuns să spunem că, deși suntem legați de Viena prin tren direct, ÖBB nu își poartă pe aici trenurile de mare viteză, din cauza stării șinelor și a lipsei electricității fervoriare! Cât despre gaz, în ciuda evidențelor, pare-se că Bucureștiul nu a priceput încă, pe deplin, faptul că investițiile în rețeaua națională reprezintă o opțiune strategică, generatoare de prosperitate. Sau vrea PNL să ne arate altceva?
Trimite articolul
XPentru acest neajuns, toate partidele sunt vinovate. Direct sau indirect toate s-au părând pe la guvernare. Apoi ce să mai zicem că în fiecare an mor in jur de 3000 de oameni în accidente. Să vedem bilanțul acestui an.? Cred că deja sa depășit numărul.
Bravo! Un articol foarte bine redactat, insa eu as adauga si varianta ocolitoare Salonta. Facand cu cap, cu posibilitate de integrare in viitor in autostrada A11, Arad-Oradea.
Întrebarea este? Oare vor fii in stare să termine ce a început guvernul PSD? ASTA ESTE ÎNCERCAREA! EI VOR SĂ DESFIINȚEZE secția specială de cercetare a abuzurilor din justiție! Dar ați văzut ca CORB LA CORB SĂ-ȘI SCOATĂ OCHII? Nu nici o dată. Sa văzut ce a făcut general CIOLOS același face și ăstea. TOTUL E O MIZERIE. JUSTIȚIA DIN ROMANIA ESTE LA PĂMÂNT. Nu mai să te ferească Dumnezeu să ajungă cineva pe mana acestor impostori de procurori că toată România în scurtă vreme va fi ca și în CARACAL. Politie coruptă, procurori corupți, judecători corupți. TOTUL se strică de la Cap. VAI,VAI PE CE MÂINI A AJUNS ȚARA! O CLICĂ DE TRĂDĂTORI.
Foarte bun articol. Bravo Calin!!