Aceasta solutie creste puterea si scalabilitatea lui Windchill, solutia de management al proceselor si al continutului Web, cu scopul de a imbunatati procesul de dezvoltare a produselor.
Prin imbunatatirea colaborarii si cresterea vizibilitatii tuturor informatiilor legate de produse in interiorul intregii organizatii globale si lantului de furnizare a produselor, UMBRO se asteapta sa se reduca atat timpii, cat si costurile de dezvoltare.
Grupul UMBRO (cu sediul in Marea Britanie) realizeaza designul, creaza si produce si comercializeaza echipament, incaltaminte si articole destinate fotbalului, toate acestea destinate jucatorilor de fotbal amatori si profesionisti, bunurile acestea fiind vandute in peste 90 de tari.
Compania furnizeaza echipament pentru joc si antrenament echipelor nationale si unora dintre cele mai importante cluburi din lume. Ca mai toate companiile din aceasta industrie in care exista o mare competitie, UMBRO este pusa in fata unei provocari de a scurta perioada ciclurilor de dezvoltare, pastrand echilibrul si crescand complexitatea portofoliului sau de produse.
Pietele globale pentru echipament, incaltaminte si produse destinate fotbalului acopera din ce in ce mai mult si o arie a pietei reprezentata de echipamentul si incaltamintea pentru timpul liber. UMBRO isi pozitioneaza gama liniilor de produse in asa fel incat sa profite de aceasta convergenta.
Perioadele ciclurilor pe piata bunurilor de imbracaminte destinate timpului liber sunt, in mod tipic, chiar mai scurte decat in cazul acelorasi bunuri pentru sport, iar presiunea reprezentata de costuri este extrem de mare.
Aceasta situatie a determinat firme de top precum UMBRO, care sunt caracterizate prin marci consacrate, sa investeasca in solutiile de management de tip Product Lifecycle Management (PLM) � solutii destinate managementului ciclului de viata a produselor, tocmai pentru a creste avantajul competitiv in aceasta afacere care se modifica si se dezvolta foarte repede.
Citiți principiile noastre de moderare aici!