Aceasta intelegere constituie contributia fiecareia dintre cele doua companii la construirea unui ecosistem solid pentru jocurile pe dispozitive mobile si introducerea unui nivel inalt de calitate grafica pe o gama mare de dispozitive portabile, spre deliciul consumatorilor.
Acest acord va permite companiei QUALCOMM sa utilizeze pentru chipset-urile Mobile Station ModemTM (MSMTM) patentul Unified Shader Architecture – folosit pentru prima data pe consolele Microsoft? Xbox 360TM – cu posibilitatea de a ajunge astfel la milioane de utilizatori ai telefoanelor mobile.
?Achizitionarea licentei unei solutii AMD de top, precum OpenGL ES 2.0 IP, pentru integrarea ei in chipseturile noastre ne permite sa ne mentinem pozitia de lideri pe piata ofertantilor de experiente grafice a caror calitate se ridica la cel mai inalt nivel,? a declarat Steve Mollenkopf, vicepresedinte senior Product Management in cadrul QUALCOMM CDMA Technologies. ?Asteptam cu incredere dispozitive ce pot incorpora asemenea tehnologii pentru a demonstra potentialul imens pe care solutiile wireless le pot oferi.?
?Tehnologiile grafice AMD se bazeaza pe ani de experienta si activitate in domeniul graficii de inalta calitate, oferind performante maxime dispozitivelor portabile de ultima generatie,? a declarat Adrian Hartog, vicepresedinte senior si director general al AMD Consumer Electronics Group.
Forta combinata a chipset-urilor QUALCOMM si a tehnologiilor grafice AMD este pregatita pentru a satisface cererea in crestere a clientilor portabilelor pentru continut vizual de exceptie.?
Prin acordul semnat cu QUALCOMM, AMD va livra solutii grafice noi si inovative, sustinand dezvoltarea de aplicatii software sau hardware avansate in vederea obtinerii unei experiente grafice remarcabile pe dispozitivele mobile. Pentru a accelera evolutia grafica pe dispozitivele portabile, AMD continua sa lucreze cu un numar mare de furnizori hardware si software ce vor impune noi standarde in grafica si tehnologie, asa cum este cazul patentului Unified Shader Architecture al AMD-ului.
Iminenta introducere a arhitecturii mobile ce va suporta standardele grafice OpenGL ES 2.0 va duce la o evolutie a posibilitatilor 3D ale dezvoltatorilor de jocuri,? a spus Alex Caccia, CEO Ideaworks3D. ?Popularitatea platformelor QUALCOMM combinata cu tehnologia AMD este o solutie castigatoare, configurand bazele a noi dipozitive portabile capabile sa ofere aceleasi performante 3D incredibile disponibile astazi numai pe PC-uri sau console.?
Citiți principiile noastre de moderare aici!