Zuckerberg a participat zilele trecute la o sesiune de întrebări şi răspunsuri la sediul central al companiei. „Scopul meu nu a fost niciodată acela ca Facebook să fie cool. Eu nu sunt o persoană cool şi nu am încercat niciodată cu adevărat să fiu astfel. Modelul nostru pentru Facebook nu a fost niciodată acela de a încerca să facem ca această reţea să fie în mod special captivantă – am vrut doar să o facem utilă”, a spus Mark Zuckerberg.
Cofondatorul rețelei de socializare estimează că până în 2020 cele mai multe postări pe Facebook vor fi clipuri video, pentru că aceste înregistrări ale unor momente din viaţa utilizatorilor au devenit mai uşor de realizat şi distribuit.
„Scopul nostru este să construim ziarul personalizat perfect pentru fiecare persoană din lume. Încercăm să personalizăm şi să arătăm utilizatorilor lucrurile care sunt cele mai interesante pentru ei”, a dezvăluit Zuckerberg.
Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume. 1,35 de miliarde de utilizatori accesează Facebook cel puțin o dată pe lună, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din populaţia conectată la internet la nivel mondial foloseşte platforma.
Citiți principiile noastre de moderare aici!