Elementele clasice ale mașinii sunt păstrate, cum ar fi spatele arcuit cu un hayon uriaș care oferă un acces fantastic la portbagaj, patru uși fără ramă la geamuri și o față cu o grilă super-proeminentă ce acum seamănă mult cu cea a noii generații A8.
Caroseria și șasiul noului A7 au în componență o cantitate destul de mare de aluminiu, în timp ce producătorul a dotat mașina, pentru un stil sportiv accentuat, cu o grămadă de suspensii și componente ale sistemului de virare.
Disponibil cu o paletă de 15 nuanțe pentru caroserie și cu jante cu dimensiuni de până la 21 de inch, noul A7 Sportback este lung de 4.969 mm, lat de 1.908 mm și înalt de 1.422 mm ceea ce înseamnă că este ușor mai scurt dar mai lat și mai înalt decât prima generație.
Audi A7 55 TFSI este echipat cu un motor V6 TFSI de 3.0 litri, care produce 340 de CP şi 500 Nm de cuplu. Acceleraţia de la 0-100 de km/h o face în 5.3 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 de km/h. Cutia de viteze este robotizată S tronic cu şapte trepte, iar tracţiunea – quattro ultra cu două ambreiaje care conectează la nevoie roţile spate.
Preţul de pornire a modelului 55 TFSI quattro S tronic este de 67.800 de euro, iar procesarea comenzilor va începe abia spre sfârşitul lunii februarie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!