Eroarea a fost confirmată de purtătorul de cuvânt al RFF, operatorul reţelei de cale ferată. “Am descoperit problema un pic prea târziu, recunoaştem acest lucru şi ne acceptăm responsabilitatea”, a acesta la postul de radio France Info.
Încurcătura a apărut după ce RFF a transmis dimensiuni eronate privind dimensiunile peroanelor către SNCF, care avea responsabilitatea de a comanda trenurile. RFF a furnizat date doar despre peroanele construite în ultimii 30 de ani, iar cele mai multe dintre cele peste 1.200 de peroane din Franţa au fost construite cu mai mult de 50 de ani în urmă.
Situaţie similară şi la Metrorex
La sfârşitul lunii aprilie, sindicaliştii au afirmat că platformele noilor trenuri cumpărate de Metrorex, pentru care s-ar fi plătit 98 milioane de euro, sunt prea late şi impun modificări în toate cele 14 staţii de pe Magistrala 2, compania susţinând, în replică, faptul că trenurile respectă normele tehnice impuse.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!