Se consideră că atacul cibernetic de la Anthem este cel mai mare atac din acest sector al asigurărilor.
Hackerii au extras datele unui număr necunoscut de foşti şi actuali clienţi ai companiei, inclusiv coduri numerice personale şi detalii privind salariile, potrivit reprezentanților Anthem.
Baza de date a companiei conţinea detalii despre aproximativ 80 de milioane de persoane, dintre care aproximativ jumătate sunt clienţi actuali.
Joseph Swedish, directorul executiv al companiei, a declarat că aceasta nu are nicio dovadă în acest stadiu că vreun card de credit sau vreo informaţie medicală au fost furate împreună cu alte date, dar incidentul este investigat.
Atacul cibernetic a fost descoperit de către companie. Este unul dintre cazurile rare în care un atac la scară largă e identificat prin mijloace interne, potrivit companiei de securitate informatică chemată după descoperirea problemei.
Primele semne ale unei sustrageri de date intervin, de cele mai multe ori, atunci când informaţiile furate încep să apară pe alte site-uri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!