Oşorheiul pregătit
Autorităţile din Oşorhei sunt pregătite să primească cu braţele deschise târgul de maşini la Fughiu. Chiar dacă investiţia necesită peste 100.000 de euro, consilierii locali aşteaptă doar ca omologii lor din Oradea să renunţe la piaţă. „Noi am alocat deja 8 ha pentru piaţa de maşini. Aşteprtăm să primim OK-ul Consiliului local Oradea şi într-o lună, sau într-o perioadă de timp stabilită de consilierii orădeni, vom face lucrările de amenajare. Noi am început să lucrăm acolo, facem şi un sens giratoriu pentru a nu încurca circulaţia pe DN1. În momentul în care se va închide la Oradea, noi vom fi pregătiţi.
Investiţiile se vor ridica la peste 100.000 de euro. Vom introduce curent electric, canalizare, vom face chioşcuri din termopan. Ne dorim ca piaţa să aibă un anumit standard”, spune primarul de Oşorhei Ioan Pop. Şeful Primăriei din Oşorhei atrage atenţia asupra faptului că noua piaţă de maşini va fi „o afacere a comunităţii şi nu o afacere privată. Spun asta, fiindcă există un domn care a încercat să inducă o confuzie în rândul vânzătorilor de maşini, care are un teren la Fughiu şi care duminică a deschis un târg cu 2-3 maşini. În momentul în care Oradea renunţă la târgul de maşini, noi vom fi pregătiţi să-l deschidem la Fughiu, va fi o afacere între cele două administraţii, nu de la stat la privat”, susţine Ioan Pop.
Oradea pierde 7 miliarde pe an dacă cedează piaţa.
Veronica Bursasiu
Trimite articolul
Xcalculul e simplu , cei 100 000 EU investiti ii recupereaza in 5 luni. afacere foarte profitabila !!
De ce nu se muta la Tileagd , daca tot se doreste mutarea pietei de vechituri ?
Oamenii fara masini proprii cum se vor deplasa acolo , pentru ca nu toti avem masina .
Oricum , numarul celor care vor merge in Osorhei va fi cu mult mai mic.
In spatele afacerii sta ca de obicei interesele imobiliare , oare ce magazin privat se va mai construi in locul pietei de vechituri .
nu se poate,tot ce este bun sa se desfinteze,de ce sa se mute,in loc sa se modernizeze se muta.
mai bine ar moderniza piata asta nu sa o mute ma 😐 praf toti..cand m-a trebui sa vad ceva masini preturi si alea alea tre sa ma duc pana in osorhei ???? viiisseee amu frate ca nu toti au masinai
Stim cine si cat pierde prin mutarea pietei auto.Despre cei care castiga nu se spune nimic.Instrainarea si transferul sunt doua puncte forte ale actualei administratii municipale care nu au figurat in oferta electorala din iunie.Totusi,ar fi bine sa ne intoarcem la administrarea bunurilor de care dispune Oradea.
domnilor de la primarie ,ce afaceri invirtiti in culise? de ce renteaza mai mult sa cedati piata de masini care aduce bani in bugetul orasului,in loc sa o puneti un pic la punct,sa o amenajati?chiar asa bine sta orasul cu banii ca nu conteaza daca se pierd banii din incasarile de duminica de la piata?cine nu are masina credeti ca o sa mearga pina in fughiu sa vada tirgul de masini? interese si interese,dar oare ale cui?
NASPA
asta e afacerea lui GYUSI PALL lui ii pica toti bani afacere profitabila;)
daca se foloseste terenul actualei piete de masini in alt scop, se poate catiga mai mult de 7 miliarde pe an, asa ca nu va fi nici o pierdere!!!!!!
Daca cineva a vazut Piata Auto de la CJ-Floresti isi va da seama ca-i o oportunitate Fughiul, si ar putea sa fie in permanenta deschisa, nu doar Dumunicile! Si daca vrei sa vinzi o masina tre sa te duci cu ea la coada cu noaptea in capca sa mai prinzi un loc…Castigul major va fi al tuturor pana la urma, oricum Oradea Metropolitana cuprinde si Fughiul, nu? Cat despre deplasare-vor fi solutii, nu-i de loc complicat. Oricum Piata actuala se va muta, eu nu vad Oradea viitorului asa cum e acum! S-auzim de bine!!!
Cine n-a vazut Piata Auto dinFloresti-CJ sa viziteze, mi se pare un foarte bun exemplu si-ar fi ceva similar la Oradea Metropolitana, ca sa nu mai vb ca daca cineva doreste sa-si vanda masina tre sa stea da cu noapte la rand. Ar fi deschisa tot timpul, organizata pe categorii de autivehicole si nu inghesuite ca acum, cu cei “tari” la intrare si “amaratii” pe unde apuca…Cred ca ar fi mult mai civilizat, si hai sa vedem partea pozitiva, castigul general nu mereu “capra vecinului”. Cat despre transport, se poate f simplu-OTL! S-auzim de bine!!!
eu cred ca acest lucru este bine gandit