Povestea a început cu excursia organizată în perioada 31.08 – 10.09.2008, un circuit în Turcia, care nu a fost lipsit de evenimente neprevăzute.
„În această excursie cu un autocar de lux, de trei stele, am oferit nouă cazări la hoteluri de trei stele. În Kusadasi am avut rezervare la Hotel Soter, pentru cinci nopţi, dar hotelul nu a mai avut locuri şi ni s-a oferit Hotel Zeus din Guzelcamli, lângă Kusadasi – unde există un vestit parc naţional”, povesteşte Eva Gherdan.
Nemulţumiţi de serviciile oferite la Hotel Zeus, turiştii au cerut să se schimbe hotelul, lucru ce s-a şi întâmplat după doar o noapte de cazare. „Am solicitat schimbarea Hotelului Zeus şi restituirea banilor. Nu ni s-au restituit banii, dar am primit cazare la un alt hotel de patru stele. Am făcut plângere la Poliţia turistică din Guzelcamli şi în urma reclamaţiei noastre hotelul a fost închis”, spune Eva Gherdan.
Agenţia Brigitte a făcut programe de vizitare în plus, pentru a-şi mulţumi clienţii. Cu toate acestea s-au găsit câteva voci care au protestat. „Programul turistic oferit a fost respectat”, a precizat directoarea agenţiei, fapt confirmat de semnăturile a 29 de turişti, care au fost în excursie.
Cine 50 de turişti români au fost păcăliţi de un operator turistic din Oradea 04.09.2008
Vacanţa de vis a orădenilor, ruinată
Dan Birta
Citiți principiile noastre de moderare aici!