Suma totală pe care utilizatorii au cheltuit-o pentru achiziţionarea de produse virtuale, care este indicatorul pentru veniturile companiei, a scăzut cu 5% în al doilea trimestru faţă de primele trei luni ale anului, de la 641,1 milioane de dolari la 611 milioane de dolari.
„Candy Crush a scăzut mai mult decât ne aşteptam în al doilea trimestru”, a declarat Riccardo Zacconi, directorul general al companiei King Digital Entertainment.
Compania lucrează la extindere gamei de jocuri. King vrea să dezvolte un joc nou, precum Pyramid Solitaire Saga.
Conducerea încearcă astfel să evite situaţia prin care a trecut competitorul său, Zynga, ale cărui venituri au fost afectate de declinul jocului FarmVille.
„Jocurile noastre non-Candy Crush nu au devenit atât de populare pe cât ne aşteptam, astfel că nu au contrabalansat declinul înregistrat de Candy Crush”, a adăugat Zacconi.
Acţiunile companiei au scăzut cu 19% începând din luna martie, când King a fost listată la bursa de la New York.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!