Astfel, la partida de sambata cu CSM Ramnicu Valcea continuă campania „Antrenament cu FC Bihor” prin care copiii pasionaţi de fotbal pot susţine un antenament cu antrenori de la Centrul de copii şi juniori începând cu ora 10 pe terenul sintetic. Tot la meciul de sâmbătă vor fi puse în vânzare fulare cu însemnele clubului la preţul de 20 lei bucata.
Din 4 mai va demara un campionat al liceelor la care s-au înscris CN Emanuil Gojdu, CN Mihai Eminescu şi Liceul Ady Endre. Meciurile se vor disputa înaintea celor pe care FC Bihor le are în campionat. La jocul cu UTA din 4 mai, suporterii care vor veni la stadion echipaţi cu accesoriile primite cadou până acum (şepcuţe, tricou, fulare) vor intra gratuit, iar pentru fotografii amatori va fi organizat un concurs.
În 16 aprilie se va consuma episodul doi din campania „La o cafea cu FC Bihor” în incinta Lotus Center. Andrei Bondor a precizat că s-au cheltuit circa 30.000 de euro pentru acţiuni de marketing, bani proveniţi de la sponsorii Grupul Liberty şi Sintezis. „Este un moment prielnic, echipa e pe primul loc, iar motivaţia acestor acţiuni e să aducem cât mai multă lume pe stadion”, a conchis Bondor.
T.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!