„FC Bihor, mai mult decât fotbal”, este sloganul sub care a gândit mai multe acţiuni menite să readucă publicul în tribunele Stadionului Iuliu Bodola. „Am un proiect destul de complex care să modeleze look-ul clubului. Dorim ca fotbalul să fie legat şi de alte evenimente, iar familia să fie adusă în prim plan. Spre exemplu la meciul cu Voinţa Sibiu toţi copiii care vor veni îmbrăcaţi în echipament sportiv vor putea să facă un antrenament pe terenul sintetic, în intervalul orar 10-10:45, cu un tehnician de la FC Bihor. La alte meciuri vom organiza diferite demonstraţii şi chiar concerte, astfel încât publicul să aibă o motivaţie în plus să vină. Vrem să facem un spectacol, dar orice marketing am face depindem de rezultatele echipei”, spune Bondor, al cărui ţintă auto-impusă e să aducă 7-8.000 de spectatori până la finalul sezonului.
Bilete şi abonamente
Directorul de marketing a dezvăluit că biletele de acces vor costa tot 10 lei şi vor putea fi achiziţionate încă de luni, 30 august, de la sediul clubului din strada Iosif Vulcan nr.11, Lotus Center şi de la Stadionul Iuliu Bodola. Copii până la 14 ani, femeile, pensionarii şi persoanele cu handicap vor avea acces gratuit la meciuri.
Clubul va tipări şi 600 de abonamente la preţul de 200 de lei bucata, în cost fiind incluse şi anumite avantaje pentru posesori. De asemenea, la tribuna oficială vor fi amenajate locuri pentru sponsori, împărţiţi în trei categorii pe baza contractelor cu care sprijină FCB: gold (25.000 de euro), silver (12.000 euro) şi bronz (5.000 euro), dar şi pentru VIP-urile dispuse să plătească 1.000 de euro pentru un sezon. Bondor a precizat că sunt în curs de semnare 40 de contracte cu diverşi sponsori.
T.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!