Întâmpinați cu cafea și voie bună, puțin după ora 8 a dimineții, zeci de tineri atât din Timișoara, cât și din alte colțuri ale țării au luat parte la Hotel Timișoara la cea de-a doua ediție a conferinței regionale PRbeta.
Organizatorii evenimentului și-au propus ca în acest an să se adreseze în special companiilor care doresc să afle mai multe despre branding și să ofere informații concrete despre migrarea unui brand din offline în online, despre campanii românești de succes din ultimul an și metode de monitorizare online ale brandurilor. Și au și reușit: al doilea panel al conferinței a fost alcătuit exclusiv din studii de caz. Patru reprezentați ai unor mari companii din România au prezentat strategiile de comunicare ale acestora și au răspuns la întrebările publicului referitoare la serivciile și produsele de care se ocupă.
La eveniment a fost prezent și viceprimarul Adrian Orza, care, deși a afirmat cu sinceritate “Nu sunt un specialist de comunicare, sunt un biet inginer”, a deschis festivitățile vorbind despre modalitățile prin care Primăria Timișoara încearcă să fie prezentă în mediul online. “Ce am învățat în 12 ani de administrație a reprezentat o experiență interesantă. Toate instituţiile statului sunt foarte prăfuite în ceea ce priveşte interacţiunea cu cetăţeanul, dar, încet, încet, lucrurile au început să se schimbe. (…) În comunicare sunt importante două chestii: credibilitatea, dacă nu reuşeşti să transmiţi ceea ce vrei, toate eforturile sunt făcute degeaba, și nu trebuie să îi subestimezi pe cei care te ascultă (…)”, a spus Orza.
Participanții la PRbeta au asistat în cursul dimineții la prezentări susținute, printre alții, și de Cristian Manafu, Sorin Psatta, Alex Negrea și Dragos Alexa. După-amiază va vorbi și un speaker internațional, Clarence Ceniza și vor mai urca la pupitru Andrei Roșca, Ştefan Szakal, Victor Kapra, Bogdana Butnar și Flavius Bunoiu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!