Recomandăm ca în această perioadă, să se apeleze cu precădere la canalele alternative de comunicare asigurate prin poșta electronică ( e-mail ), aplicaţia „Contul Meu” sau telefonul clientului, respectiv dispeceratul central al companiei noastre.
Astfel, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare:
· e-mail: secretariat@apaoradea.ro relatii.public@apaoradea.ro cao@apaoradea.ro
· telefon dispeceratul central: 0259 – 430.928 sau 0359 – 410.203 ( program permanent )
· telefonul clientului: 0259 – 432 684 ( pentru intervalul orar 0730 şi 1530 )
Totodată, în cazul plăţilor facturilor emise de compania noastră, rugăm clienţii să utilizeze cu prioritate metodele alternative, plata online prin aplicaţia „Contul Meu” (www.apaoradea.ro sau https://plataonline.apaoradea.ro ), virament bancar, Pay Point sau „un-doi Centru de plăţi” ( Mobile Distribution )”. Aceste detalii privind modalităţile de plată a facturilor, se regăsesc şi pe verso factură CAO.
Măsurile au fost luate in contextul celor mai recente decizii adoptate la nivel national şi local pentru a preveni raspandirea noului virus, pentru a proteja sănatatea publicului şi a personalului angajat care vine în contact cu aceştia.
Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.
Trimite articolul
XSã se facã conturi și facturi on-line la CAO, RER,
-
Exista plata online si la CAO si la RER. Oamenii nu prea vor sa plateasca online. Unii nu sunt interesati deloc sa aiba nici macar carduri bancare. Fara asa ceva nu poti plati facturi online….
Deacea ati umflat facturile????
hahaha … buna asta ” cu respectarea strictă a măsurilor preventive de igienă asigurate în cadrul instituţiei noastre” – Oare In cadrul institutiei curge apa cristalina? La noi in unele apartamente / case este MARO. Bine de stiut .