-
Prin Ghișeul Exterior al Agenției Comerciale CAO, din strada Duiliu Zamfirescu nr.3, exclusiv pentru plata facturilor emise de companie, pentru persoanele care nu pot prezenta Certificatul digital al UE privind COVID-19;
-
Prin Ghișeele Interioare ale Agenției Comerciale CAO din strada Duiliu Zamfirescu nr. 3 – Registratură, Comunicare Clienți, Avize, Contracte.
În acest caz, accesul clienților se va face prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19, care va fi scanat de personalul de pază, accesul fiind permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării.
Pentru asigurarea accesului tuturor clienților la serviciile publice oferite, inclusiv persoanelor care nu fac dovada vaccinării, trecerii prin boală sau testării, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA oferă posibilitatea accesării în mediul on-line a serviciilor de încasare facturi, eliberare avize, încheiere contracte şi comunicare clienţi, după cum urmează:
PLATA FACTURILOR
-
Online – pe site-ul https://plataonline.apaoradea.ro/ sau www.apaoradea.ro (Contul meu)
-
la punctele de plată – PayPoint – obligatoriu factură
“un-doi Centru de plăţi” (Mobile Distribution) – obligatoriu factură -
prin serviciul de Direct Debit al CEC Bank, Băncii Comerciale Române, Banca Transilvania
-
sediul oficiilor poştale – Compania Naţională „Poşta Română” din localităţile unde domiciliaţi, sau direct la factorii poştali în cazul localităţilor din mediul rural
-
prin virament bancar în următoarele conturi :
RO41BRDE050SV03433450500 |
Banca : B.R.D.G.S.G.Oradea |
RO87RNCB0032046483230008 |
Banca : B.C.R. Oradea |
RO54TREZ0765069XXX001700 |
Banca : Trezoreria Oradea |
RO69BTRL00501202P03578XX |
Banca : Transilvania Oradea |
RO87RZBR0000060014604408 |
Banca: Raiffeisen Bank Oradea |
RO18CECEBH0130RON0743698 |
Banca: CEC Bank Oradea |
RO04BTRL00501202275335XX |
Banca: Transilvania Beiuş |
RO09RNCB0034118670470001 |
Banca : B.C.R. Beiuş |
RO41BRDE050SV03433450500 |
Banca : B.R.D.G.S.G. – Agentia Tinca |
RO41BRDE050SV34091150500 |
Banca : B.R.D.G.S.G. – Agentia Tinca |
RO65CECEBH4130RON0521444 |
Banca : CEC BANK Oradea – Agentia Tinca |
EMITEREA AVIZELOR TEHNICE
Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin e -mail la adresa avize@apaoradea.ro ( peste 10MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER).
Documentele necesare pentru obínerea avizelor sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/acte-avize.html.
Formularul de cerere este disponibil pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/Cerere_Aviz. pdf.
Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original· al avizelor va putea fi ridicat de la Biroul Avize după reluarea activităţii.
În mod obligatoriu, în corpul e-mailului se vor regăsi datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare.
Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 142
ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE
· Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare, vor fi transmise prin e-mail la adresa contracte@apaoradea.ro ( peste 10MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER)
· Lista actelor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/others/RO%20documente%20nec%20contract.pdf
· Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 174
TRANSMITEREA DE PETIŢII, COMENZI ŞI SERVICII
SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor / solicitărilor:
[eadvert]
-
telefonul clientului: 0259 – 437 065 ( în intervalul orar 07:30 şi 15:30 )
SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE
Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă
sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Central, telefon 0259 430 928 / 0359
410 203 ( program permanent ).
CITIREA CONTOARELOR
- SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA va citi lunar, prin angajaţii săi, apometrele clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă
-
Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e-mail facturare@apaoradea.ro sau telefonic la 0259 435505, în perioada 10 – 20 ale lunii
-
In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, în baza mediei consumurilor anterioare
IMPORTANT
-
SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale. Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de substanţă şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât, calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.
-
Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinete este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Bihor, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţii, http://www.apaoradea.ro/index.html.
-
În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de oraş ( acest tip de intervenăţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere ).
Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.
Citiți principiile noastre de moderare aici!