Mijloacele fixe scoase la LICITATIE pot fi văzute la S.C.COMPANIA DE APA ORADEA S.A.- SECTOR TRANSPORT – MECANIZARE, CALEA BORSULUI NR.22 F, persoana de contact ing. POCA Zoltan, telefon : 0728 / 856807, de luni pana vineri intre orele 7,30 – 15,30.
La licitaţie pot participa persoane fizice sau juridice române sau străine, care au depus la sediul organizatorului licitaţiei (CAO) cu cel puţin o zi înainte de ţinerea licitaţiei, adica pana la data de 19.02.2020, ora 12, următoarele documente:
– dovada achitării taxei de participare în cuantum de 10% din preţul de pornire al licitaţiei;
– copia de pe certificatul de înmatriculare de la Oficiul Registrului Comerţului (tradusă şi legalizată pentru societăţile străine) şi codul fiscal pentru persoanele juridice române;
– actul de identitate pentru persoanele fizice.
– delegaţia de împuternicire pentru această licitaţie pentru reprezentanţii persoanelor juridice.
– documentele de participare la licitaţie se primesc cu cel mult 5 zile înaintea datei stabilite, adica din data de 15.02.2020.
– Câştigătorul licitaţiei se va obliga prin procesul verbal să plătească în termen de 10 zile calendaristice restul de plată în numerar prin casieria CAO, sau cu ordin de plată.
Mentionam ca pentru a se putea demara licitatia pentru mijloacele fixe scoase din funcţiune, din tabelul de mai sus, este necesar sa fie minim doi participanţi la licitaţie.
In cazul neadjudecării acestor mijloace fixe la data sus menţionată, licitaţia se va repeta in zilele de 27.02.2020 si 05.03.2020, la aceeaşi oră.
Orice informaţii suplimentare se pot obţine la sediul companiei din strada Duiliu Zamfirescu nr.3, telefon 0259/436.909- interior Compartimentul Achiziţii publice.
Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.
Citiți principiile noastre de moderare aici!