Modelul programat sa apara in mai 2009 are o tinuta de drum inbunatatita, multumita modificarilor aduse caroseriei si sasiului. Gama de motoare incepe cu doua propulsoare pe benzina in 3 cilindri, de 59 sau 69 CP si continua cu 3 variante de 1.4 litri tot pe benzina: un motor standard, un TSI si un TSI GTI care dezvolta 84, 104, respectiv 168 CP. Acestea sunt urmate de 3 motoare diesel cu o capacitate cilindrica de 1.6 litri, care dezvolta 69, 89 si 104 CP.
In vara anului viitor este asteptata si versiunea Polo ce va purta emblema Bluemotion, sub a carui capota se ascunde un TDI de 1.2 litri si 74 cai putere. Emisiile acestui model sunt reduse gratie modificarilor aduse caroseriei si treptelor de viteza marite.
Auto.ro
Trimite articolul
Xce rost are sa faci o masina dupa alta? =))) oricum VW polo ii praf=))
Sa stiti k polo e ok in general, eu am de aproape 3 ani,e diesel consumul e mic, si zilnic ma duc minim 200 km cu ea, asa k sa imi demonstrati k nu e ok, astept noul Polo, sper sa nu coste mult, sa imi pot lua