Alfa Romeo Giulia este înlocuitorul lui Alfa Romeo 159, aşteptat deja de prea multă vreme, va fi prezentat cel mai probabil sub formă de concept la Geneva 2015 şi apoi lansat în versiune de serie la Salonul Auto de la Frankfurt, în toamna acestui an, urmând să intre în vânzare la începutul lui 2016. Numele Giulia este doar unul avansat de către presă, pentru că cei de la Alfa Romeo nu l-au confirmat încă.
Audi A4 va fi construit pe o platformă nouă, numită MLB Evo, şi va fi prezentat cel mai probabil la Geneva, în primăvară. Aşa cum ne-a obişnuit Audi, vom avea o evoluţie a designului actual, o greutate redusă cu circa 100 de kilograme faţă de modelul actual, motorizări noi mai puternice şi mai economice, o versiune hibridă şi un interior deja prezentat în mare parte de noul Q7. Per total, o maşină ultra-accesorizată, care să ducă mai departe vânzările record ale ultimei generaţii de A4.
BMW X1 promite să adopte designul mai agresiv al actualei game bavareze, dar şi să aducă o schimbare fundamentală de abordare: se renunţă la tracţiunea spate şi se adoptă tracţiunea faţă, cu xDrive în opţiune. Cum majoritatea clienţilor de X1 nici nu ştiau că au tracţiune pe puntea spate, schimbarea nu va fi o problemă.
BMW Seria 7 adoptă un design exterior cam eclectic şi mai degrabă pe placul clienţilor din Asia, acolo unde se vinde extrem de bine. Îl aşteptăm în showroom-uri în partea a doua a anului. Accentul va fi pus pe tehnologia de ultimă generaţie de la interior, precum şi pe sistemele de asistenţă a şoferului. Se pare că vom avea şi parcare automată fără şofer în maşină, precum şi o interfaţă capabilă să înţeleagă gesturile şoferului.
Dacia Sandero și Logan facelift – Este posibil şi ca Dacia să introducă în gama sa un Duster pick-up deja dezvoltat împreună cu un partener pentru clienţi speciali, dar care ar avea suficientă atractivitate pentru mai mulţi clienţi obişnuiţi.
Sursa: Promotor
Citiți principiile noastre de moderare aici!