Cota de piaţă a Dacia în Germania se situează la 1,6% în perioada ianuarie-octombrie, potrivit biroului de înmatriculări auto german.
Cel mai mare avans din primele nouă luni a fost consemnat de Jeep, cu o urcare a vânzărilor de 43,4%, la 7 989 de autoturisme. În clasamentul celor mai importante creşteri, marca Jeep este urmată de Mazda (20,8%), cu 45 902 unităţi vândute şi Nissan (14,6%), cu 52 680 de maşini comercializate.
Cel mai mare declin în perioada analizată a fost înregistrat de Chevrolet, de 75,4%, la 5 466 de unităţi.
Volkswagen are o cotă de piaţă de 21,4% în Germania. Livrările liderului pieţei auto germane au urcat cu 2,9%, la 547 779 de maşini în primele zece luni ale anului prin comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Marca Renault, parte a grupului cu acelaşi nume, care deţine şi Dacia, au avansat cu 7,3%, la 87 263 de unităţi în intervalul analizat.
În luna octombrie, înmatriculările Dacia au crescut cu 7,1%, la 4 244 unităţi, faţă de aceeaşi lună din 2013.
Germania este a doua piaţă ca mărime pentru Dacia, după Franţa.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!