„Fiecare obiect din lucrarea mea desemnează o interioritate distinctă, un moment diferit din cadrul procesului de comunicare. În conceptul meu am dorit să evidenţiez dinamismul societăţii contemporane şi efectul acestuia asupra comunicării. Omul este influentat tot mai mult de ritmul alert al stilului de viata contemporan, astfel, multe informaţii sunt comunicate în mod instantaneu prin mass media, însă omul nu reuseşte să se facă auzit”, spune Denisa Flonta. Artista se referă la stările interioare resimţite de către individ datorită factorilor externi, cât şi la degradarea unei societăţi care promovează valori superficiale, îndepărtându-se astfel de valorile autentice. „Iniţial, lucrarea a fost gândită ca un ansamblu instalaţional care poate fi regăsit bunăoară în spaţii dedicate artei sau într-un ambient nonconformist care poate fi comercial sau noncomercial. Acestea pot genera efecte distincte în functie de spaţiul în care sunt ansamblate.Obiectele pot să trăiască de asemenea în mod individual într-un spaţiu”, spune Denisa Flonta.
Atracţie stranie
„Lucrarea reprezintă un manifest pentru libertatea spiritului dar şi pentru libertatea expresiei verbale şi vizuale. Cu toată austeritatea pieselor, între obiecte există o atracţie stranie, formele cilindrice se caută una pe alta prin şerpuirile metalelor ce le înfăşoară.Lumina induce o atmosferă magică şi enigmatică, filtrată diferit, compunând suprafeţe, sugerând stări”, spune coordonatorul lucrării „Trăiri nerostite” lect. univ dr. Mihaela Tătulescu.
Prin contradicţia formelor şi a elementelor ce le constituie,prin contrast şi eclerajul diferit în fiecare piesă, este sugerată multitudinea stărilor, amalgamul gândirii. „Ambianţa creată cu ajutorul luminii incită în privitor dorinţa de a descoperi transcendenţa mesajului”, a concluzionat profesorul coordonator.
Citiți principiile noastre de moderare aici!