Informaţia a fost certificată marţi de către şeful CNADNR – Drumuri şi Poduri Cluj, Eugen Cecan. Potrivit acestuia, firma patronată de Beniamin Rus se va ocupa doar de partea carosabilă, urmând ca firma Construct Mod să se ocupe de consolidări (ziduri, rigole, scurgeri), având în vedere zona muntoasă pe care o traversează sectorul de drum respectiv. Se aşteaptă ca şi alte tronsoane de drum din execrabilul DN 76 să îţi găsească noi soluţii, pentru finalizarea lucrărilor.
Ar lua şi mai mult!
Beniamin Rus şi-a asumat ca până la finalul acestui an, tronsonul Ştei – Vârfurile să fie circulabil la nivel de strat asfaltic tip binder. „Deja am băgat utilajele. Va fi un drum făcut după normele europene, cu podeţe, cu tot. Vom lucra în regim de urgenţă, deoarece trebuie ca drumul să fie circulabil până sfârşitul anului.Noi am preluat tot ce înseamnă asfaltul şi partea de terasamente”, ne-a declarat Rus, marţi. Patronul Selina Grup afirmă că şi-ar dori să se înhame şi pentru scoaterea la liman a altor tronsoane din DN 76. Bunăoară, inclusiv pentru tronsonul Beiuş – Ştei, lăsat de izbelişte de către constructorul Azvi. Selina a lucrat şi tronsonul de drum dintre Oradea şi Hidişel, prin tehnologia de reciclare „in situ” – îndelung criticată, dar, până azi, singura care asigură o circulaţie decentă pe DN 76, între Oradea şi Pocola. Grupul de firme al lui Rus are în vedere participarea şi la licitaţiile ce se vor ţine pe DN 76 în celelalte judeţe – Arad şi Hunedoara – dinspre Vârfurile spre Deva, dat fiind faptul că acele şantiere sunt părăsite.
Citiți principiile noastre de moderare aici!