Cele două investiţii sunt costisitoare, însă, pe lângă finanţarea europeană, aportul Ministerului Transporturilor este de 29% din sumă. Vorbim despre 382 milioane lei noi+TVA – cazul proiectului lung de 21 kilometri, de la Beiuş, respectiv 111,47 milioane de lei+TVA, cât costă Centura Aleşd Nord şi Sud, lungă de 13 kilometri.
În altă ordine de idei, DN 76 arată în continuare oribil între Oradea şi Beiuş. Lucrările de reparaţii s-au efectuat doar între Răbăgani şi Pocola. Recent, Consiliul Judeţean Bihor a plombat varianta pe la Holod – DJ 768, şi pentru că DN 76 nu a fost încă reparat între Oradea şi Răbăgani. Între timp, ieri Cornel Popa a trimis scrisori către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, cerând repararea urgentă a drumului. Demersul şefului CJ Bihor pare unul disperat, în condiţiile în care partidul său se află la guvernare. În ultima perioadă, diverşi reprezentanţi ai Guvernului au promis reabilitarea totală a DN 76 Oradea – Deva, în primă fază pe banii firmelor contractante (!). Data demarării lucrărilor este, însă, incertă…
Citiți principiile noastre de moderare aici!