Deficitul de personal „de teren” de la Politia locală a fost invocat în mai multe rânduri de reprezentanţii Primăriei. N-a fost auzită, însă, nicio remarcă la faptul că ar fi şi prea puţini şefi… Şi totuşi, joi, executivul local a cerut Consiliului Local să aprobe o nouă organigramă a instituţiei, prin care se înfiinţează trei noi posturi de conducere.
Chestionat de aleşi
Acestea sunt de „şef Serviciu Financiar, Logistic, Gestiune Baze de Date”, „şef Birou Ordine Publică şi Rutieră” şi „şef Birou Disciplină în Construcţii şi Protecţia Mediului”. Propunerea executivului local n-a trecut de plenul Consiliului Local fără comentarii. Utilitatea noilor posturi a fost pusă la îndoială de grupul UDMR, prin consilierul Csongor Ritli, cel care a cerut lămuriri de la Alexandru Laza, directorul executiv al Poliţiei Locale. „Nu înţeleg de ce este nevoie de trei posturi de conducere în acest serviciu”, a declarat consilierul, cerând şi un cost lunar al demersului.
Alexandru Laza i-a spus că la nivelul Poliţiei locale „este nevoie de o mai bună coordonare la intrarea şi ieşirea din schimburi” dar şi că are nevoie de un om pentru munca legată de financiar pentru un mai bun control pe această parte. Cel mult 10.000 de lei net, pe lună, va trebui să achite oraşul pentru salariile celor trei noi şefi, a mai spus Laza.
Atentie, Politia Locala parcheaza
Citiți principiile noastre de moderare aici!