Din cauza faptului că în circulație pe linia 15, pe tot parcursul zilei, e pus în mișcare doar un singur mijloc de transport în comun, cu un ritm prea scăzut de curse (inclusiv dimineața și seara), oamenii stau ca sardelele și mulți copii își riscă siguranța stând pe scări.
Cetățenii din zona străzii Făcliei și Podgoria au făcut anul acesta o cerere, cu semnături, prin care solicitau să se pună mai multe autobuze pe linia 15, dar răspunsul a fost unul negativ. Asta pentru că, în studiile de „fezabilitate” s-ar „ponta” prea puțini cetățeni la validatoarele de card din autobuzul de pe linia 15 și, prin urmare, nu „merită”.
Din lac în puț
Ba mai mult, de când s-a început lucrarea de asfaltare la intersecția de la Podgoria spre Fughiu, oamenii și copiii – în număr foarte mare, sunt privați și de autobuz fiindcă acesta a fost înlocuit cu un…microbuz, iar odată cu începerea anului școlar, momentele de coșmar s-au întețit mai mult.
Miercuri dimineața, unicul microbuz care transportă adulți și copii deopotrivă a fost atât de plin încât doi frați și-au riscat siguranța stând pe treapta de la ușa din spate. Micuții, cam de clasa I întâi, au reușit să intre în microbuz ca să ajungă la timp la școală din bunăvoința celorlalți elevi și ei înghesuiți ca sardelele.
Un alt microbuz util pentru elevi nu mai e decât la 8, ceea ce înseamnă că elevii ar ajunge după începerea primei ore și deci sunt obligați să aleagă: ori întârzie la școală cu toate consecințele ori își riscă viața agățați pe treaptă în microbuz.
La acești oameni și copii, care merg spre grădinițe și școli cu microbuzul, s-ar adăuga un alt număr semnificativ de persoane care, în lipsa unui ritm mai rapid de curse, reușesc să se înțeleagă cu rudele sau chiar cu vecinii ca să îi ducă în timp optim de dimineață.
Călătorii din microbuz, dar și ceilalți orădeni care ar circula cu un mijloc de transport în comun dacă li s-ar oferi condiții de siguranță, spun că își doresc ca la orele de vârf măcar să vină câte un oficial și să circule și el, în aceleași condiții. Numai în acest fel probabil, spun oamenii, factorii de decizie ar simți cum studiul lor de fezabilitate e bătut de realitate.
Trimite articolul
XAr trebui introduse mai multe mijloace de transport in comun!!! E tot timpul mare inghesuiala in ele si vin extrem de rar!
Sa mai mentionam ca la OTL cateva zile plateai cu cardul si nu primeai chitanta. Eu am patit ca si alti cetateni atat pe tramvai cat si autobus la zile distanta. Clar in viata mea nu voi mai plati cu cardu.
Cat despre inghesuiala cum sa nu fie la cat de des merg? Cineva ar trebui sa nu mai citeasca carti despre cum se conduce un orash si OTL sa nu il considere profitabil. OTL ar trebui sa deserveasca cetatenii sa mearga des, chair daca gol. Paguba se acopera intrun oras normal din taxele de la hotel, firme …..
In weekend vezi cate un tramvai din cand in cand, au scos 1 si 3. Pe linia noua spre Iosia se va circula doar in zilele cu sot sau fara sot?!? Incerc sa glumesc evient dar e trist.
Si ca sa spun si o vorba buna, ma bucur ca am luat macar tramvaie din Arad, mai asteptam si autobuse romanesti ca si din astea sunt.
STIMABILUL SE DEPLASEAZA CU MASINA DE SERVICIU PLATIT DE ORADENII.
Plimbati-va pe jos de acolo. Plimbati-va pe pietonalele edilului. Oradeni, voi nu contati decat atat cat aduceti bani la primarie. Vreti 2 autobuze? Jet. Vreti sa locuiti in casele vostre? Jet. Vrea parcare acolo. Vreti centrale proprii? Jet. Bolo va vrea la suprapretul orasului.
Nu uitati de mizeriile astea cand va va cere iar votul.
pai servicii de calitate
marca otl
doar platim pentru cel mai cel serviciu din tara
de la ei se vede altfel
mizerabilii pnlisti si lingusitorii chelului canceros nu dau doi bani pe oameni, blestemati sa fiti slugile
Este o surpriza ca merge atat de prost transportul public in Oradea? Uitati-va cine comduce OTL.
Nu numai pe linia 15 este aglomeratie, de cand tov. Bolojan a taiat un sfert din cursele OTL dupa greva de 3 zile, la orele de varf mai ales dimineata intre 7-8 aproape pe toate liniile stau oamenii ca sardelele, ca in vremea lui Ceausescu. Asta-i politica dictatorului, toata lumea sa mearga cu masina, sau cu taxiuri, ca in lumea a treia? Zero transport in comun, poluare la maxim, cica se lauda Oradea ca-i cel mai verde oras din Romania.
Mergeți pe jos! 🙂 mai ales elevii…:)
85% din timp microbuzul de pe linia 15 are ocupare foarte foarte redusă.
ce-i drept la orele de varf e mai încărcat.
Primarii dau in exclusiviate interviuri cu ce au facut penntru invatamant…cu ce au realizat…un kkt! Daca stam si ne gandim ca niste etnii traiesc din banii bublici…pana atunci copii care vor sa invete ajung in aceste divergente provocate a unui sistem bolnav! Ma intrem?! Oare in ce directie merge Romania?…
Am pierdut de-a lungul anilor atatia prieteni si colegi incat uneori ma gandesc ca sunt mai putini cei care au ramas. Cred ca in Romania am ramas doar astia prea fricosi, care ne dam patrioti, ori aia cu parinti batrani care nu vor sa plece, ori idealistii, aia care chiar cred ca pot schimba ceva intr-o tara de oameni care se vand pe mititei si bere la pahar de plastic.
Ultimul prieten care a emigrat mi-a zis, cu o zi inainte de ziua lui, ca nu ne mai vedem la bere, trebuie sa plece putin, probabil sase luni. Acum e inginer in Canada, iar asta se intampla prin 2004. Nu ii place foarte mult, dar de cate ori se intoarce in tara sa isi faca dintii, isi da seama ca nu se mai poate acomoda. El e din alt univers, nu mai poate pricepe in ruptul capului cum de suni de 15 ori la Mediu sa le spui ca pute de la groapa de gunoi, iar aia rad de tine. Omul traieste in utopia lui, numita Canada.
MUiE psd
Bolojane , vezi cum circula cetatenii si copiii orasului pe care-l ,, conduci ???
Nu se poate oraş turistic fãrã autobuze supraetajate. Ele trebuie sã fie de culoare maro.
Aceasta tema nu merita un articol, ci mai mult spirit cetatenesc: cate-un pasager sa sune la otl si sa-i ceara o suplimentare a autobuzurilor. Cei de la otl sunt foarte empatici, i-am cerut si eu cateva chestii marunte si in cateva zile au si solutionat situatiile sau altii au asteptat autobuzul ce mergea mai repede de program si otl a trimis un alt autobuz dupa pasageri.
Este nevoie stringenta de microbuze speciale pentru elevi,in primul rand pentru cei din clasele 0-4.
In cartierul Grigorescu,sunt in majoritate familii tinere si foarte multi elevi dar,mijloacele de transport in comun lipsesc! Sa luam exemplul Timisoarei si al Clujului.(Acest mesaj este destinat edilului Oradei)
si ce? credeti ca pe OTL / Bolojan intereseaza? si tramvaiele sunt la fel… numai profitul conteaza la o firma care ar trebui sa ajuta comunitatii si sa curajeze transportul in comun…
Cel mai iubit primar dintre pamanteni va rezolva problema usor. Bolovan va darama casele si va face in locul lor parcari. Raman doar vilele, ai caror locuitori nu au nevoie de mijloc de transport in comun!
ca si pe linia 17 sunt pauze de 30 de minute intre curse pe o linie cu aglomeratie Kaufland ,tot Rogeriusul pana la Autogara si au mai si desfiintat statia de la Crisul invoarea taxiurilor.Asa se incurajeaza folosirea mijloacelor de transport in comun
Din cauza ca Bolovanul “face treaba” in orasul asta…
Prima masura pe care a luat-o Csuszi cand a fost director la OTL a fost sa introduca abonamentul ieftin pe toate liniile (era atunci 45 de lei daca tin bine minte) si sa creasca drastic frecventa curselor. Actualul director pnlist sub comanda fuhrerului din primarie a facut exact invers. Asta este diferenta dintre un manager priceput si un diletant care si-a falimentat si propria afacere. Eu unul nu mi-am mai facut abonament de luni bune, e o bataie de joc transportul cu OTL. Mai bine merg pe jos.
Ar trebui sa circule si el cu transportul in comun,ca la primarul Clujului nu ii rusine, dar la orele de varf !
Bataie de joc… si ne miram de aglomeratie si poluare!!! In loc sa folosim transportul in comun suntem obligati sa ne inghesuim cu masini prin strazile Oradiei. Rusine Bolojan!!!
bataie de joc marca Bolojan