Ministrul a vorbit în termeni laudativi despre constructorul Selina – Trameco, verificat cum lucrează noaptea.
Iată ce a declarat ministrul Răzvan Cuc, pe șantierul autostrăzii: “Am spus că voi face vizite pe șantierele unde se lucrează noaptea, să văd dacă se lucrează, într-adevăr. Și, într-adevăr, nu este nicio surpriză. Un antreprenor serios, care a promis că se va lucra noaptea și, iată, asta se și întâmplă. Am remarcat avansul lucrărilor și mobilizarea la terasamente. Suntem în grafic, să finalizăm lucrările înainte de termen, așa cum s-a anticipat și putem da în trafic acest lot de autostradă într-un timp record, tocmai datorită unui antreprenor serios. Dacă vedem că avem antreprenori care nu reușesc să își facă treaba așa cum trebuie, în România, iată că avem și firme românesc care trebuie să înceapă să lucreze tot mai mult la autostrăzile din România, deoarece dovedesc că fac ceea ce trebuie. Nu vin doar cu laptopul, cu mapele și cu know-how în România, ci și cu forță de muncă autohtonă. Lucrează non-stop și rezultatele nu întârzie să apară. Prin urmare, este un exemplu bun de urmat”. Ministrul Transporturilor fusese, în aceeași zi, și pe tronsul de autostradă Sebeș – Turda și, cu această ocazie, și-a anunțat intenția de a sta tot mai mult pe șantierele unde se lucrează. “Chiar mă gândesc să aduc și alți constructori mai neserioși, să vadă ce înseamnă să faci un proiect cap-coadă”, a afirmat ministrul Cuc.
Ministrul Transporturilor a fost prezent pe șantierul autostrăzii Biharia – Borș însoțit de patronul Selina – Trameco, Beniamin Rus și de președintele PSD Bihor, Ioan Mang – vicepreședinte al Consiliului Județean Bihor.
Întârzie să semneze contractele
În ciuda faptului că ministrul Răzvan Cuc a fost deja de trei ori în ultimele patru luni pe șantierul Selina dintre Biharia și Borș, din păcate, CNAIR întârzie, încă, să semneze contractele de proiectare și execuție pentru celelalte două loturi de autostradă, din județul Bihor.
Aceasta cu toate că există desemnați câștigătorii licitațiilor, iar pentru lotul 3C1 Chiribiș – Suplacu de Barcău nu au fost depuse contestații. Câștigător desemnat în iunie 2019: asocierea Construcții SA – Hidroelektra Mehanizacija DD, cost 361,90 milioane lei (fără TVA), cu perioadă de proiectare 6 luni și perioadă de execuție 12 luni.
Pentru 3C2 Chiribiș – Biharia (28,55km), câștigătorul a fost desemnat în octombrie 2018! Este vorba despre asocierea Trameco SA – Vahostav-SK a.s. – Drumuri Bihor SA – Drum Asfalt SRL – East Water Drillings SRL. Cost: 326,52 milioane lei (fara TVA), termen proiectare 6 luni, termen de execuție 18 luni. Licitația pentru acest lot a fost contestată, pentru a doua oară (!), de către gigantul austriac Strabag.
Șantierul autostrăzii A3 Biharia – Borș se apropie de asfalt!
Trimite articolul
XMarea minune a judetului, 5 km. de autostrada, este penibil atata,,Reclama,,
Autostrada Transilvania este dovada incapacitatii si prostiei CNAIR si a guvernelor de dupa 2004 care nu au facut mai nimic pentru construirea acestei autostrazi, gasind tot timpul motive puerile, nu sunt in stare sa incheie un contract cu o firma serioasa, invocand motive puerile de contestatii, lor le convine contestatiile ca asa nu trebuie sa aloce banii, ii doare pe cei de la cnair in cot de autostrazi, acum l-au schimbat pe neaga si tot prost merg lucrurile, ei atunci semneaza un contract daca se da spaga si comisioane , altfel mai bine nu se face autostrada,
Timpul a fi pe jumãtate dacã în oraş reflector ar pune abed la nego sãpaş.
Autostrăzi ???
Asta e un ciot de drum care duce undeva la Borș pe câmp….
Ați făcut un ciot de “autostrada” la Lugoj, care se dărâmă.
Bilanțul guvernării PSD-alde: 1.834 de criminali şi 762 de violatori, eliberaţi prin recursul compensatoriu
În fond, PSD, un partid maniacal antijustiţie, s-a pus, singur, în afara legii. Dar aparenţele înşală. Nu sîntem în faţa unei urgenţe, ci a unei datorii vechi. PSD trebuia desfiinţat demult.
Gestul ministrului este unul de laudat, numai ca-n Romania lucrul “la reflectoare” e cam desuet. Firmele lu peste nu platesc muncitorii pentru schimbul 3, adica lucrul de noapte. Sunt totusi mirat ca la marea autoastrada de 5,35 de km se lucra si noaptea. Poate de nevoie sau de rusine ?
Astazi cand Romania “colcaie” de democratie si libertate lucrul la reflectoare ar trebui sa fie o intaietate sa se construiasca intr-un an cat pentru zece, numai ca hotii transpartinici sunt la butoane.
Radarul, stea necãzãtoare.
“Am remarcat avansul lucrărilor și mobilizarea la terasamente. Suntem în grafic, să finalizăm lucrările înainte de termen, așa cum s-a anticipat și putem da în trafic acest lot de autostradă într-un timp record, tocmai datorită unui antreprenor serios.” Pe bune ??? Hai sa zicem ca se realizeaza autostrada, cum va putea fi data in folosinta fara un punct de trecere a frontierei ??? Romania nu este acceptata in zona shengen si nici nu va fi de curand… Asta daca nu vreti sa trageti cateva fire pentru curent si internet pana la niste gherete din fibra de sticla sau containere de genul celor inchiriate de Aeroport … Domnule ministru, ce zici de asta ???
Și ce face Cucu noaptea???
Nimic pentru popor.
Totul pentru infractori
Multă muie psd partidul infractorilor și analfabeților
E un final bun.
vedem daca crapa la 2 luni dua finalizare
pe intuneric pare ca lucrerea avanseaza bine 🙂
Vizita inopinata??? si intamplator era acolo si mang si Rus?
Idiotu asta de cuc umbla noaptea prin balarii in loc sa dea drumul la autostrada gata de pe Lugoj Deva.
Eu cred ca asta,cucu,nu da bani da da de lucru,a venit noaptea sa nu se vada cand da Beny spaga,ca de,se apropie vertiginos alegerile,e nevoie de ultimul cent,mai stiu un ministru de transporturi dupa care alerga stimabilul dereptor a lu Beny,unul Roman,cu plicul de bani prin hotel,da era asa subtire ca ala nu la vrut,basca la si reclamat la dna,iar cei abilitati pe atunci condusi de Chirculescu,l-au scos basma curata ! Nu mancase usturoi nici gura nu – i putea !
Punctul de trecere la unguri. Asa era intelegerea, noi la Nadlac pe A1, ei la Bors pe M4
cati kmj