Cursele s-au efectuat din oră în oră, începând cu ora 10, ultima cursă plecând la ora 18.30, de la Bazinul Olimpic. Bilete pentru plimbarea de agrement se găseau la şofer, la preţul de 3 lei pentru o călătorie.
Directorul OTL, Csuzi Istvan, ne-a spus că această iniţiativă reprezintă un prim pas spre un „Oradea City Bus Tour” – un tur turistic cum au oraşele ce beneficiază de afluxuri importante de turişti.
„Este, de fapt, un Rocar 207, modificat, fără geamuri, scaunele fiind montate de la un Renault mai vechi. Dorim să concepem un fel de tur turistic al oraşului, cu opt-zece opriri, în puncte importante din punct de vedere turistic. Cu un ghid. Poate vom reuşi să achiziţionăm şi un dispozitiv multilingv, cu înregistrare audio”, ne-a declarat directorul Csuzi, adăugând că ideea va fi discutată cu Primăria.
Până atunci, însă, directorul OTL intenţionează să folosească şi în perioada următoare minibusul modificat, fără uşă, fără geamuri, care prezintă imagini istorice ale tramvaiului orădean. „Să-l băgăm pe o linie regulată, în afara orelor de program. Spre exemplu, pe linia 17”, anunţă Csuzi Istvan. Anul trecut, OTL a introdus un omnibus în jurul Parcului Brătianu, dar s-a renunţat la idee din cauza bălegarului lăsat de cai…
Citiți principiile noastre de moderare aici!