„Ne-am inspirat din Debrecen şi vom face un birou unic în clădirea administrativă de la intrarea în Cimitirul municipal, unde avem un spaţiu de vreo 70 de metri pătraţi. Acolo se vor ţine registrele şi cei care au de efectuat înmormântări vor putea face plăţi şi afla toate informaţiile necesare”, spune Liviu Andrica, directorul ADP, societatea care gestionează cimitirul. Acesta precizează că în strada Primăriei va rămâne activitatea comercială legată de înmormântări, serviciile de pompe funebre. Noul birou va funcţiona cel mai probabil din mai.
Tot de la vecinii de peste graniţă s-au inspirat cei de la ADP şi-n încercarea de a impune o normă în aspectul mormintelor. „Mai mult la gabarit ne vom referi în regulamentul pentru amenajarea mormintelor. Vrem să facem vreo patru modele din care să poată alege, materialele rămânând exclusiv la opţiunea oamenilor”, spune directorul.
C.Gh.
Citiți principiile noastre de moderare aici!