BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Firmele bihorene au nevoie de specialişti în marketing

Firmele bihorene au nevoie de specialişti în marketing

la 4 May 2015 13:17
4 May 2015 13:17
Profesorii și studenții ar putea să facă firmelor sugestii de îmbunătățire a marketingului lor.
Scris de erdei - Profesorii și studenții ar putea să facă firmelor sugestii de îmbunătățire a marketingului lor.

Trimite articolul

X

În afacerile bihorene este nevoie de competenţe de marketing. Cel puţin asta a fost una dintre concluziile la care au ajuns participanţii la dezbaterea cu titlul „Marketing: The Specialist – Profilul și competențele specialistului de marketing cerute pe piața muncii și în mediul de afaceri”. Dezbaterea, organizată de Asociația de Marketing Marketex, a avut loc în jurul unei mese rotunde la Universitatea din Oradea și a fost prima din seria de întâlniri dedicate Marketingului a Clubului de Marketing, o inițiativă a Asociației de Marketing Marketex din Oradea.

Participanţi şi discuţii

Au participat manageri de la firme orădene, reprezentanți ai unor companii multinaționale, antreprenori și specialiști de marketing, unii dintre ei absolvenți ai învățământului de marketing din cadrul universității orădene.

Participanții au scos în evidență câteva subiecte de actualitate în domeniul afacerilor, au evidențiat importanța marketingului pentru firmele bihorene și a specialiștilor de marketing bine pregătiți având o solidă educație economică, competențe de specialitate și experiență în domeniul afacerilor.

Remus Roșca, președintele executiv al Asociației de Marketing Marketex a evidențiat realizările Asociației, invitându-i pe cei interesați de acest domeniu să devină membri ai Asociației.

Dorin Coita, directorul Departamentului de Management-Marketing și președinte fondator al Asociației de Marketing Marketex a trecut în revistă competențele pe care învățământul universitar de marketing le propune a fi transmise absolvenților de la licență și preocupările cadrelor didactice în legătură cu formarea profesională a viitorilor specialiști de marketing.

„Viitorul marketingului este în mediul online”, a afirmat Vlad Sarca de la firma EGV Recruiting, care a sugerat ca absolvenții de marketing să fie competenți în a utiliza Google Adwords, Analytics, Facebook, LinkedIn și alte aplicații online care determină un maxim de impact în mediul online. Sorina Bradea de la firma Romarketing, a trecut în revistă categorii diferite de firme scoțând în evidență necesitatea marketingului pentru firmele Federației Patronilor din Bihor și nevoia de specialiști bine pregătiți pentru succesul pe termen lung al afacerilor. „Absolvenții de marketing ar trebui să facă practică de minim şase luni până la terminarea masteratului, iar atunci când termină licența, studenții ar trebui să aibă minim trei stagii de practică în diferite firme”, este de părere Sorina Bradea.

Adrian Oegar de la firma Pan Alpina România a insistat pe necesitatea unei pregătiri teoretice solide pentru absolvenții de marketing menționând că firmele multinaționale au propriile lor sisteme de pregătire a angajaților, inclusiv prin cuprinderea viitorilor absolvenți în stagii de practică și de internship pentru a-i testa și a le vedea atitudinea, nivelul de interes și de implicare.

Printre alte subiecte discutate de participanți a fost și aceea că că firmele ar putea să sponsorizeze cadrele didactice să facă cercetări de piață împreună cu studenții în baza unor granturi oferite de firme locale prin care să se orienteze cercetările studenților înspre teme importante pentru firme. Studenții ar putea începe implicarea în marketingul firmelor prin realizarea unui plan de marketing, a unei oferte de produse sau a unei analize de produs. Profesorii și studenții ar putea să facă firmelor sugestii de îmbunătățire a marketingului lor, a ofertei lor. În schimbul acestora ar putea cere firmelor să răspundă la chestionare realizate în cadrul unor cercetări academice.
Sebastian Rencsik, student în anul I la Marketing, a evidențiat necesitatea ca studenții să fie pregătiți în utilizarea diferitelor aplicații informatice.

Trimite articolul

X
Taguri:
EGV Recruiting ,
marketing ,
universitatea oradea
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    La Oradea s-a deschis o expoziţie dedicată lui Nicolae Iorga, care curpinde valoroase piese din colecţia Iorga-Pippidi
    Expoziţia „Nicolae Iorga – 150 de ani de la naștere (1871-2021). Nicolae Iorga și Transilvania” poate fi vizitată la Muzeul Ţării Crişurilor.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Sentință definitivă: 60.000 de euro, tăiați din daunele morale date după moartea a doi soți, într-un accident lângă Beiuș
    Curtea de Apel Oradea a pronunțat, joi, hotărârea definitivă în cazul unui accident mortal petrecut în 2019, lângă Beiuș, pe drumul dintre Sudrigiu și Pietroasa și în care și-au pierdut viața doi tineri soți.

    FC Bihor

    Abonați la remize! Al treilea rezultat de egalitate pentru FC Bihor în cantonament!
    FC Bihor Oradea și-a continuat seria jocurilor de pregătire și joi s-a duelat cu Tiszakécske LC, formație care a promovat în liga a doua maghiară în această var,ă după ce a câștigat barajul cu Mosonmagyaróvári TE cu scorul general de 3-2 (0-2 în tur și 3-0 în retur), echipă cu care orădenii au remizat miercuri, scor 1-1.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    Anunțuri Mediu, Ape

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Compania de Apă Oradea angajează!

    BIHON Sport local

    Doar trei dintre cei opt câini care l-au atacat pe antrenorul de atletism Călin Laza erau vaccinați
    Prof. Călin Laza, antrenor de atletism din Oradea, a trecut prin clipe teribile în dimineața zilei de vineri, 4 iulie. El a fost atacat de o haită de opt câini, în timp ce alerga pe un traseu turistic montan, în zona Vârful Poieni - Cascada Bohodei, din apropierea stațiunii Stâna de Vale.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Apel umanitar pentru tatăl a două fete din Oradea. Acesta a fost diagnosticat cu cea mai agresivă formă de cancer
    Șansa lui Vlad Pușcaș de a-și vedea fetițele crescând este în mâinile noastre.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Atenție, exercițiu! Pompierii bihoreni se pregătesc pentru intervenții în caz de inundații și viituri
    Sesiunile de pregătire fac parte dintr-un program de specializare, lansat la nivelul ISU Bihor, în 2023, când opt pompieri din Bihor au abolvit un curs internațional de salvare la un centru de pregătire din Italia.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.