Profesori prezenţi la concurs au emis ideea ca scenetele de teatru prezentate de copii să fie filmate şi apoi vizionate şi dezbătute la orele de dirigenţie. Piesele de teatru prezentate la competiţia mult îndrăgită au imaginat fiecare mesaje anti-violenţă şi au fost foarte apreciate de public şi de „juraţi”.
La rândul lor, eseurile reprezintă per ansamblu imaginea reală a copiilor despre soluţiile anti-violenţă. Prin iubire, comunicare şi schimbarea priorităţilor, chiar a celor naţionale, părinţii, profesorii, guvernanţii, oamenii mari adică, ar putea să ofere copiilor nu doar un cadru de dezvoltare mai bun, ci şi o copilărie mai sigură şi mai fericită, dar şi un viitor mai „drept”. Astfel că citirea la clasă (la ora de dirigenţie) a eseului scris de către elevul din respectiva şcoală, iar apoi dezbaterea lui ar putea reliefa, dar şi rezolva dileme sau probleme ale copiilor corespunzătoare vârstei lor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!