Vineri, începând de la ora 8:00, pe baza sportivă a Liceului cu Program Sportiv Oradea, s-a desfăşurat faza judeţeană a concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă. Activitatea, coordonată de către adjunctul inspectorului şef, colonel Temian Gavril, a fost organizată de Inspecţia de Prevenire din cadrul Inspectoratului Pentru Situaţii de Urgenţă Crişana al judeţului Bihor. Prin organizarea anuală a acestei competiţii cu caracter tehnico-aplicativ şi sportiv în domeniul apărării împotriva incendiilor, se urmăreşte pe de-o parte, dezvoltarea deprinderilor şi abilităţilor necesare acţiunilor de intervenţie în situaţii de urgenţă, iar pe de altă parte, evaluarea nivelului de pregătire a capacităţii de intervenţie a acestor servicii. Fiecare echipaj din cadrul celor cinci servicii voluntare şi cinci servicii private pentru situaţii de urgenţă participante, a avut in componenţă un antrenor (şeful serviciului) şi 10 concurenţi (opt concurenţi şi două rezerve).
S-au întrecut cu dibăcie
Timp de aproximativ şase ore, echipele rivale au făcut o adevărată demonstraţie de dibăcie, implicare şi fairplay, depăşind cu succes obstacolele întâmpinate pe parcursul celor trei probe de concurs:
1. „ Ştafeta 4X100 m”,
2. „Pista de îndemânare şi viteză”
3. „Realizarea dispozitivului de intervenţie”La finalul celor trei etape, rezultatele obţinute de competitori s-au concretizat în următorul clasament:
” Servicii voluntare pentru Situaţii de Urgenţă ” (SVSU):
Locul I – SVSU POPEŞTI
Locul II – SVSU TILEAGD
Locul III – SVSU SÂNIOB
” Servicii private pentru Situaţii de Urgenţă “(SPSU):
Locul I – SPSU LEMNUL S.C.M.ORADEA
Locul II- SPSU S.C. CARREFOUR ORADEA
Locul III – SPSU OMV PETROM
Echipele clasate pe primul loc în cadrul celor două categorii (SVSU Popeşti şi SPSU Lemnul S.C.M.) vor participa la etapa interjudeţeană a concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă, ce se va desfăşura la Cluj, în luna iulie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!