Săptămâna trecută, în Sala de conferințe din Cetatea Oradea a avut loc evenimentul de lansare a Comunității de Marketing Marketex- o inițiativă a Asociației de Marketing Marketex (AMM).
La constituirea comunității au participat peste 50 de persoane – oameni de afaceri, manageri și directori de marketing, reprezentanții unor firme care oferă servicii de marketing, publicitate și consultanță, profesioniștii din domeniul marketingului și vânzărilor, antreprenori, absolvenți, studenți și profesori interesați de marketing, atât din mediul preuniversitar cât și universitar din Oradea.
În cadrul întâlnirii, Remus Roșca, președintele executiv al AMM, a prezentat Asociația de Marketing și proiectele sale din acest an. Dintre acestea amintim cursurile de specialitate Tehnici de succes în vânzări, Marketingul produselor agroalimentare, Cultură și negociere și Marketing online. Dorin Cristian Coita, președinte fondator al AMM a prezentat misiunea organizației punctând elementele care formează spiritul Comunității de Marketing precum și proiectele viitoare ale asociației: Clubul de Marketing, CAR Marketing, publicația online Marketex, în timp ce Remus Roșca a prezentat serviciile AMM, unele oferite direct de asociație, altele oferite de membrii asociației.
Antreprenoriat
Unul dintre obiectivele AMM este stimularea antreprenoriatului și sprijinul oferit studenților și absolvenților antreprenori. Mai mulți participanți la întâlnire și-au prezentat afacerile și stadiul acestora. Raul Buboi, student în anul III la Management al Facultății de Științe Economice, și-a prezentat afacerea Studbiz.net și stadiul la care a ajuns în urma unei finanțări primite de la un investitor din mediul de afaceri.
Răzvan Modog, absolvent al specializării Marketing din 2014 și în prezent student la masterat la Marketing și comunicare în afaceri a prezentat inițiativa unei publicații online care să fie un instrument de educație pentru clienţii afacerii sale 21 Vision- o firmă de servicii de marketing.
Francesco Tommasi, absolvent al specializării Management din 2013, a prezentat afacerea sa – o plantație în sistemul intensiv și superintensiv cuprinzând patru soiuri de mere, un soi de pere şi soiuri de cireș, precum și două hectare de vie din care a oferit spre degustare participanților două vinuri – produse ale afacerii sale.
Ioana Raluca Sasca, absolventă a specializării Marketing din 2006 a prezentat și a oferit spre degustare participanților produse culinare ale afacerii sale – Restaurantul Better Food care promovează alimentația sănătoasă și produse culinare realizate cu mai puțin zahăr, făină albă și ulei.
Despre Asociația de Marketing Marketex
Asociația de Marketing Marketex este o organizație profesională, neguvernamentală, apolitică, nonprofit, a cărei misiune este dezvoltarea marketingului și profesionalizarea mediului organizațional și de afaceri.
Scopurile Asociației de Marketing Marketex sunt de a contribui la dezvoltarea marketingului ca teorie și practică economică și socială, de a încuraja și promova studiul marketingului, de a facilita schimbul de experiență între cei care lucrează în domeniul marketingului și cei care studiază acest domeniu, de a promova modele de bună practică în domeniul marketingului.
Asociația de Marketing Marketex reprezintă inițiativa unui grup de cadre didactice, studenți și absolvenți antreprenori ai Facultății de Ştiinţe Economice, Universitatea din Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!