Vii când poți. Pleci când vrei. Ai de ales între fotolii uriașe pentru relaxare și fotolii normale în fața unui birou. La dispoziție este și o bucătărie bine dotată și alimentată cu sucuri, ceai, cafea și fructe. Trebuie doar să îți aduci laptopul. Pentru relaxare există chiar și o plasmă uriașă legată la un modern Xbox kinetic. Este vorba de primul birou în care cei interesați își pot desfășura gratuit activitatea, inaugurat săptămâna trecută la Oradea, pe strada Mihai Eminescu, în clădirea CCI Bihor. În cadrul biroului co-working pot să-și defășoare activitatea simultan 15 persoane.
Freelancerii orădeni își pot desfășura activitatea gratuit în cadrul unui birou co-working.
Cine s-a săturat de atmosfera de acasă sau de la serviciu și tânjește după un birou confortabil și liniștit poate să-și desfășoare activitatea la Co-working Oradea, primul birou dedicat freelancerilor.
Acesta este situat pe strada Mihai Eminescu, în noua clădire a Camerei de Comerț și Industrie Bihor, la etajul doi. Biroul a fost deschis săptămâna trecută de către Asociația pentru Promovarea Afacerilor în România (APAPR) printr-un proiect finanțat de Uniunea Europeană având ca temă Dezvoltarea Sustenabilă. „În biroul co – working Oradea pot munci simultant 15 persoane. Acestea pot să lucreze fie la un birou, fie pe un fotoliu confortabil, fie pe terasă. La dispoziția celor prezenți se află o bucătărie complet utilată, inclusiv cu cafea, sucuri și fructe, la prețuri fără adaos comercial. De asemenea, biroul este dotat cu internet, scanere și imprimante, iar pentru relaxare – o consolă de joc xbox”, ne-a informat Aczél Dóra, coordonatorul biroului.
Gratuit
Unul dintre freelancerii care-și desfășoară activitatea aici este Ovidiu Purdea. „Am aflat despre acest birou de la niște prieteni pe facebook. Am ales să lucrez aici pentru că este un ambient foarte plăcut. Acasă mai ești distras de alte detalii”, a declarat freelancerul. Acesta se bucură de inaugurarea biroului de la Oradea. Mai ales că a aflat că la București, Cluj Napoca și în alte orașe existau de multă vreme astfel de birouri. „Pe de altă parte, în cadrul acestui birou ai o comunitate de afaceri la îndemână. Nu trebuie să te duci să-i cauți. Este benefic pentru că interacționezi cu domenii complementare”, spune Ovidiu Purdea. Spre exemplu, până în prezent, în cadrul biroului și-au desfășurat activitatea persoane din domeniul contabilității, asistenței sociale, programatori, agenți de marketing, etc.
„Activitatea în cadrul biroului se va putea derula gratuit până în luna august. După aceea vor fi percepute taxe modice, pentru a ne acoperi și noi cheltuielile”, a încheiat Aczél Dóra. Biroul este deschis de luni până vineri între orele 9.00 – 16:00.
Citiți principiile noastre de moderare aici!